Vincent & Auke
Verhalen
Foto’s
Kaart
Profiel
Home
Foto’s
Sydney en de opgeblazen motor
De Wreckers (sloop) die onze auto heeft gekocht.
De Wreckers (sloop) die onze auto heeft gekocht.
28 januari 2010 -
Sydney
,
Australië
Deze foto werd gemaakt op 28 januari 2010 in
Sydney
,
Australië
.
«
»
Laatste reisverhalen
Jee,weer zo'n lang verhaal!
Let's go Kiwi
Fear and Loathing to Perth
Great Ocean Road
Melbourne Shuffle
Alle reisverhalen »
Laatste foto
Mailinglijst
Ontvang een email
wanneer wij een nieuw reisverhaal plaatsen:
Reislogger
Inloggen
Reisblog maken